Awek cendol menangis bunyi guruh ketika lepak, Pintu kedai terpaksa ditutup untuk tenangkan hati

Masih ingatkah dengan video yang baru - baru ini tengah viral nak jadi perbincangan. Video mengenai seorang gadis comel yang merengek kepada teman lelakinya kerana lapar dan tak dapat makan cendol ular di laman sosial, hingga mana banyak bermunculan video parodi yang mengajuk aksi gadis tersebut.

Baru - baru ini, kembali gadis yang mesra dipanggil Nija itu menjadi buah perbincangan karena video yang dikongsikan oleh kekasihnya, dimana Aiman Amar melalui instagram stories guna membuktikan bahwa gadis comel tersebut memang mempunyai perwatakan manja yang luar biasa.

Di video dengan durasi 15 saat tersebut, sangat terlihat Aiman tengah berusaha memujuk kekasihnya yang sedang menangis dengan rengekan manja akibat suara guruh yang berada di luar.

Aiman tampak mencuba dengan daya upaya guna menenangkan Nija, akan tetapi suara guruh itu terlampau kuat sehingga terpaksa dia bertindak untuk menutup semua pintu di tempat mereka berjumpa bersama rakan-rakan berkenaan.

Walau begitu kita hendaklah maklum dengan sifat manja gadis comel tersebut. Karena memang sudah menjadi watak sebenar dari dirinya.
loading...